top of page
Search
  • Writer's pictureDeli Muçollari

50 shprehjet më frymëzuese për udhëtimet

1. “Puna mbush xhepin, por aventurat të mbushin shpirtin.” - Jamie Lyn Beatty


2. “Udhëtimi të bën modest, kupton se çfarë vendi të vogël zë në botë”.- Gustave Flaubert


3. “Udhëtimi është fatal për paragjykimet, fanatizmin dhe mendjen e ngushtë”. – Mark Twain


4. “Një herë në vit, shko diku që nuk ke qenë kurrë më parë.” - Dalai Lama


5. “Destinacioni i dikujt nuk është kurrë një vend, por një mënyrë e re për të parë gjërat”.- Henry Miller





6. “Një udhëtim prej një mijë milje fillon me një hap të vetëm” - Lao Tsu


7. “Një njeri me talent të zakonshëm do të jetë gjithmonë i zakonshëm, pavarësisht nëse ai udhëton apo jo; por një njeri me talent superior do ta çojë jetën dëm nëse mbetet përgjithmonë në të njëjtin vend.” – Wolfang Amadeus Mozart


8. “Ne udhëtojmë, disa prej nesh përgjithmonë, për të kërkuar shtete të tjera, jetë të tjera, shpirtra të tjerë.” - Anais Nin


9. “Vetëm kur jemi të humbur, fillojmë ta kuptojmë vërtet veten.” – Henry David Thoreau


10. “Si të gjithë udhëtarët e mëdhenj, kam parë më shumë sesa më kujtohet, dhe mbaj mend më shumë sesa kam parë.” – Benjamin Disraeli



11. “Mos më thuaj se sa i arsimuar je, më trego sa ke udhëtuar.” – Mohamed


12. “Udhëtimi dhe jo mbërritja ka rëndësi.” – T.S. Elliot


13. “Njëzet vjet nga tani do të zhgënjeheni më shumë nga gjërat që nuk keni bërë sesa nga ato që keni bërë. Eksploro. Ëndërro. Zbulo”. – Mark Twain


14. “Unë kurrë nuk udhëtoj pa ditarin tim. Gjithmonë duhet të ketë diçka cilësore për të lexuar në tren.” – Oscar Wilde


15. “Udhëtimi i vërtetë i zbulimit nuk konsiston në kërkimin e peizazheve të reja, por në këndvështrime të reja.” – Marcel Proust



16. “Udhëtimet dhe ndryshimi i vendit i japin energji të re mendjes.” – Seneka


17. “Nëse gomari niset për udhëtim, ai nuk do të kthehet asnjëherë si një kalë.” – Thomas Fuller


18. “Turistët nuk e dinë se ku kanë qenë, udhëtarët nuk e dinë se ku po shkojnë.” – Paul Theroux


19. “Nuk ka toka të huaja. Është udhëtari ai që është i huaj.” – Robert Louis Stevenson


20. “Një udhëtim është si martesa. Gaboni nëse mendoni se e kontrolloni atë.” – John Steinbeck



21. “Më pëlqen të udhëtoj, por urrej të mbërrij.” – Albert Einstein


22. “Të udhëtosh është të zbulosh që të gjithë e kanë gabim për vendet e tjera.” – Aldous Huxley


23. “Nëse dëshironi të udhëtoni larg dhe shpejt, udhëtoni me peshë të lehtë. Hiqni të gjitha zilitë, xhelozitë, egoizmin dhe frikën.” – Cesare Pavese


24. “Ne endemi për shpërqendrim, por udhëtojmë për përmbushje.” – Hilaire Beloc


25. “Unë udhëtoj shumë; E urrej që jeta ime të prishet nga rutina.” – Caskie Stinnett




26. “Nuk është në asnjë hartë; vendet e vërteta nuk janë kurrë.” – Herman Melville


27. “Jo të gjithë ata që enden janë të humbur.” - J.R.R. Tolkein


28. “Mos ndiqni rrugën ku mund t’ju çojë. Shkoni në atë vend ku nuk ka shteg dhe lini një gjurmë.” – Ralph Waldo Emerson


29. “Udhëtimi të mëson tolerancën” – Benjamin Disraeli


30. “Një udhëtim matet më mirë me miq, sesa me kilometra.” – Tim Cahill







31. “Me moshën, vjen mençuria. Me udhëtimin, vjen mirëkuptimi.” -Sandra Lake


32. “Udhëtimi nuk është kurrë çështje parash, por guximi" - Paulo Coelho


33. “Kurrë mos rrini shumë gjatë pa parë një perëndim të diellit” - Atticus


34. “Më e bukura në botë është, natyrisht, vetë bota.” - Wallace Stevens


35. "Dhe atëherë ekziston rreziku më i rrezikshëm nga të gjithë - rreziku për të shpenzuar jetën tuaj duke mos bërë atë që dëshironi me idenë që mund t'i blini vetes lirinë për ta bërë atë më vonë." - Randy Komisar




36. “Të udhëtosh është të jetosh» - Hans Christian Andersen


37. “Gjithçka që duhet të dini është se është e mundur.” - Wolf, një Alpinist i Apalasheve


38. "Pamja më e mirë vjen pas ngjitjes më të vështirë" – Anonim


39. “Lum ata që janë kuriozë sepse do të jetojnë me aventura.” - Lovelle Drachman


40. “Unë jam i dashuruar me qytetet ku nuk kam qenë kurrë dhe me njerëzit që nuk i kam takuar kurrë.” - John Green





41. "Nëse jeni njëzet e dy vjeç, të aftë fizikisht, të uritur të mësoni dhe të jeni më mirë, unë ju bëj thirrje të udhëtoni - sa më shumë dhe sa më shumë që të jetë e mundur. Flini në dysheme nëse duhet. Gjeni se si njerëzit e tjerë jetojnë, hanë dhe gatuajnë. Mësoni prej tyre - kudo që të shkoni. »- Anthony Bourdain


42. "Askush nuk e kupton sa bukur është të udhëtosh derisa kthehet në shtëpi dhe mbështet kokën mbi jastëkun e tij." - Lin Yutang


43. «Jetoni jetën tuaj me një busull jo me një orë.» - Stephen Covey


44. «Një anije është e sigurt në port, por ky nuk është qëllimi përse janë ndërtuar anijet.» - Gjon A. Shedd


45. "Udhëtoni aq shumë, derisa të takoni veten." -David Mitchell



46. “Ne jetojmë në një botë të mrekullueshme, e cila ka plot bukuri, magji dhe aventurë. Nuk ka fund për aventurat që mund të kemi nëse vetëm i kërkojmë me sy të hapur. "- Jawaharial Nehru


47. «Udhëtimi është vetëm magjepsës në retrospektivë» - Paul Theroux


48. “Aventura është një shteg. Aventura e vërtetë, e vetë-vendosur, e vetë-motivuar, shpesh e rrezikshme, ju detyron të keni takime ballë për ballë me botën "- Mark Jenkins


49. "Unë udhëtoj sepse më bën të kuptoj sa nuk kam parë, sa po shoh, dhe sa duhet të shoh akoma." - Carew Papritz


50. “Shtoni jetën në ditët tuaja, jo ditët në jetën tuaj” - E panjohur

7,488 views0 comments
bottom of page