top of page
Search
  • Writer's pictureDeli Muçollari

Pushimet e Krishtlindjes: 10 destinacionet më të bukura për tu vizituar!

Dëshiron më shumë informacion dhe sugjerime mbi kroçierat? Bëj subscribe në kanalin tim në Youtube ! :)



Teksa shumica e turistëve nxitojnë të rezervojnë dhomat e fundit të hoteleve në kryeqytetet më të mëdha në botës, me çmime shumë të kripura, ekzistojnë disa destinacione që fshehin magjinë e vërtetë të festave dhe nuk bien pre e mbipopullimit në prag të Krishtlindjes. Janë pikërisht këto qytete që kanë marketet e hapur më të veçantë të Krishtlindjes, mikpritje më të ngrohtë, çmime më të pranueshme të hoteleve dhe restoranteve, produkte lokale e unike dhe çfarë ka më shumë rëndësi, një kohë pushimi dhe largimi nga rutina e përditshme.


1. Colmar, Francë

2. Dresden, Gjermani

3. Vienna, Austri

4. Bolzano, Itali

5. Dordrecht, Hollandë

6. Zermatt, Zvicër

7. Malaga, Spanjë

8. Madeira, Portugali

9. Birmingham, Mbretëri e Bashkuar

10. Bethlehem, Izrael



Colmar, France

Colmar, Francë - Qyteti i vjetër Colmar (në afërsi të Strasburg-ut) është rreth 15-minuta në këmbë nga stacioni i trenit. Këtu janë të gjitha tregjet e Krishtlindjeve dhe, në mënyrë ideale, është vendi më i mirë për të qëndruar. Është një qytet i vogël por i dekoruar në detaj gjatë festive, me një atmosferë magjike dhe shumë mikpritëse.



Dresden, Germany

Dresden, Gjermani – Si një qytet me një marketet më të vjetra në Gjermani, I themeluar në vitin 1434, Dresden ruan ende traditën e Krishtlindjes dhe krijon çdo fundit një ambient perfekt për çdo turist të etur për detajet unike të festave. Dekori më i veçantë është qiriri i lartë prej 14 metrash, më i madhi në botë.



Vienna, Austria




Vienna, Austri - Tregu i Krishtëlindjes në Vjenë daton në 1298, kështu që nuk është për t'u habitur që qyteti është një nga destinacionet më të njohura të Krishtëlindjes në Austri.Këto ditë ka mbi 20 tregje zyrtare Advent në rrugët e bukura të Vjenës, kështu që ka shumë për tu eksploruar. Pikat kryesore përfshijnë Fshatin e Krishtëlindjes jashtë Pallatit me famë botërore Belvedere dhe Tregut të madh të Krishtlindjeve në Rathauspark.



Bolzano, Italy

Bolzano, Itali - Marketi i Krishtlindjes në Piazza Walter të Bolzano-s është më i madhi në Itali që prej vitit 1990 dhe mbahet këtë vit nga 29 nëntori deri në 6 janar. Do të shihni rreth 150 stenda prej druri të mbushura me produkte tradicionale nga Dolomitet e famshme dhe specialitete rajonale si vera brulé.




Dordrecht, Netherlands

Dordrecht, Hollandë - Qyteti më interesant për tu vizituar në peiudhë Krishtlindjesh është pikërisht Dordrecht. Në vetvete, qyteti i vogël është vërtet magjepsës: shtëpia e rreth 100.000 njerëzve, një lagje mesjetare e ruajtur mirë dhe një Grote Kerk e masivizuar e shekullit të 13-të që vepron si një qendër e bukur gotike. Do të gjeni rreth 200 stenda me produkte artizanale dimërore dhe festive.



Zermatt, Switzerland

Zermatt, Zvicër – Qyteza e vogël e quajtur Zermatt shtrihet në jug të Zvicrës, në kantonin Valais. Ky vendpushim i bukur malor shtrihet poshtë pikut piktoresk të Matterhorn, i cili u siguron vizitorëve peizazhe fantastike dhe shumë, shumë gjëra për të bërë. Zermatt është i njohur si një vend i shkëlqyeshëm për ski, ngjitje në këmbë dhe ecje, ndërsa rruga kryesore e tij e quajtur Bahnhofstrasse është e mbushur me dyqane butikësh, hotele dhe restorante për njerëzit që duan të qëndrojnë në një vend dhe të mendojnë për mallrat e Zvicrës.


Malaga, Spain

Malaga, Spanjë - Malaga është konsideruar shpesh si vendi më i mirë për të kaluar Krishtlindjet në Spanjë, nga spanjollët dhe pushuesit po njëlloj. Natyrisht që është shumë më e ngrohtë atje poshtë, dhe për shkak të bollëkut të europianëve të emigruar - a.k.a. ‘guiris’ - zakonet e vjetra të së cilëve vështirë të vdesin, Krishtlindjet kanë tendencë të duken dhe të ndjehen shumë më tepër europiane.



Madeira, Portugal

Madeira, Portugali - Lulet e egra, shtigjet spektakolare të bregdetit krijojnë një skenar shumë të mrekullueshëm në Madeira, në bregun perëndimor të Portugalisë, një nga portet më të vizituara të kroçierave gjithashtu. Ju gjithashtu mund të kaloni një kohë të bukur për t'u çlodhur para detit. Machico është një fshat i vogël peshkimi që ndodhet aty pranë dhe fshati mban një domethënie historike që do të jetë një arsye tjetër e mirë për të kaluar ditët tuaja këtu duke eksploruar në lidhje me këtë vend.



Birmingham, UK

Birmingham, Mbretëri e Bashkuar - Birminghami këtë Krishtlindje po bëhet shtëpia e pantomimes, ahengjeve dhe udhëtimeve me trena me avull. Në dimër, qendra e qytetit të Birmingham shpërthen me dritat e ndezura të tregut të Krishtëlindjes me një traditë mbi 15 vjeçare dhe është më i madhi në llojin e tij jashtë Gjermanisë. Këtë vit është vendosur të tërheqë mbi 6 milion vizitorë, duke e bërë atë vendin e duhur për ata që duan të provojnë një ngjarje të vërtetë të pabesueshme të Krishtlindjes.


Bethlehem, Israel

Bethlehem, Izrael - Sigurisht që të festosh lindjen e Jezusit është një ngjarje e madhe në qytetin ku ai lindi. Mijëra njerëz dynden në qytetin e vogël të Betlehemit çdo vit për të përkujtuar ditën e shenjtë. Rrugët e Betlehemit janë të veshura me dritat e Krishtëlindjes dhe vizitorët mund të shijojnë një treg Krishtlindjesh, si dhe shfaqje të ndryshme, sfilata dhe shërbime fetare të udhëhequra nga kisha të ndryshme. Një shëtitje në Sheshin Manger do t'i lejojë vizitorët të dëgjojnë koret që vijnë për të kënduar këngët klasike të Krishtëlindjes.



Dhe nëse dëshiron të shohësh më shumë sesa një destinacion gjatë pushimeve të fundvitit, zgjidh udhëtimin me kroçierë për të vizituar minimalisht 4 destinacione të ndryshme Brenda një javë , Brenda dhe jashtë Europës, nga Karaibet në Lindjen e Mesme, nga Oqeani Indian deri në atë Atlantik, nga Alaska e deri në brigjet e nxehta të Australisë!



237 views0 comments
bottom of page